Forum Organizacyjne Ludzi, Którzy chcą coś zmienić
Jak już ARI wspomniał. Można by uwzględnić również minimalną wagę jaką mają mieć hełmy. To po pierwsze. Ale także mam problem z Pancerzami. W realnym świecie, jak i w Mil-Simach jest rozróżnienie dwóch rodzaj pancerza:
- miękkie - kevlarowe, w zależności od Lewelu chroniące tylko przed bronią krótką i odłamkami
- twarde- płyty pancerne, płyty SAPI i inne wkłady twarde chroniące przed pociskami karabinowymi
Różnią się wagą jak i wygodą noszenia.W Mil-Simach ich zróżnicowanie połączone jest ściśle z systemem obrażeń i losowaniem ich poziomu za pomocą kart. I pytanie tutaj, jak je zróżnicować w naszych zmaganiach, i czy wogóle je różnicować ?? Prosiłbym zgłaszać pomysły.
Dla Ciekawych tutaj opis Leweli opancerzenia http://en.wikipedia.org/wiki/Bulletproo … _standards
Offline
Więcej rozróżnień nie ma. Mil Sim'owcy rozwiązali to punktowo. Są punkty obrażeń (lekkie, ciężkie i WZW) zależne od wylosowanej karty. Jeden rodzaj pancerza to o jeden stopień obrażenia mniej. Wiec mając na sobie kewlar i SAPI możesz najwyżej dostać ciężką ranę, a większość cię nawet nie rusza. Pomysł fajny. Ale bez systemu obrażeń CCS wymaga wymyślenia systemu. Bo systemy kart wolałbym uniknąć z powodów wymienianych wiele razy na tym forum, jak i dla tego, że jest on jedną z głównych rzeczy zniechęcając ludzi do Mil Simów.
Offline